Snglkargc_0107 cemile161_ bebegimde çok kabızlık çekiyoruz prebiyotik kullanıyoruz kabız olduğunda o iyi geliyor birde dulcosoft kullanıyoruz onun dışında hurma hasliyorum kayısı hasliyorum onları veriyorum zeytinyağında incir koyup bekletip onu veriyorum
esrathegulcesmom cemile161_ her gün 1 tatlı kaşığı Hindistan cevizi yağı verebilirsiniz o da iyi geliyor kabızlığa
[silindi] Kuru kayısı kuru incir kuru erik kaynatıp marmelat yapın fırsat buldukça ağzına verin doktor önerisiydi bize kabızlık için sabah aç karna zeytinyağı ile verirseniz çözüm sağlıyor
Snglkargc_0107 cemile161_ ismi NBL probiotic ATP olarak geciyor canım kutusunda o yazıyo doktor yogurt bile yapabilirsin demişti birde kefirde çok iyi geliyo benim kızımda 14 aylik
btgy Kayısı yedirin bol su içirin bi de şeker şırıngaları var ucu çıkanlar onlar 1 cc geliyor onlarla poposuna zeytinyağı sıkın kakayı yumuşatır ayriyeten anestol krem sürün poposuna agrı kesici o da yaptırır kakasını
Snglkargc_0107 Tomris61 evet içinde baya vardı bir tane açıp veriyorum içi tekli şeklinde zaten o şekilde bir paket yani