guls_m evet damlaya başladığımız ilk 2 ay kadar damlalıkla verdim ağzını açıp 3 damla damlatıyodum ama bebeğim hareketlendikçe zor oldu sonrasında kutu içindeki fısfıs başlığıyla vermeye başladım 1 fıs sıkıyorum ağzına zaten 1 fıs 3 damlaya denk geliyo