6 aylık bir oğlum var. Zeytin gibi gözleri var iri koyu renk yuvarlak. Böyke meraklı meraklı bakıyor her gören diyor ki bu çok yaramaz olacak bakışlara bak gözlerinden yaramazlık akıyor . Ne diyeceğimi şaşırıyorum ya şimdiden böyleyse ilerde yandın bittin evin mahvolacak hayatın kayacak canım sıkılmaya başladı artık ya. Size ne desen olmuyor sen mi büyüteceksin desen olmuyor me diyeceğim