5 buçuk yaşında anaokulu gidiyor bugün iki veli şikayet etti sınıfta kızlarına oyuncak firlatmiş bizim yanımızda asla kimseye ellemez yapmaz sınıfta niye böyle anlamiyorm evet çok enerjik cocuk atamıyor heryere goturdum uzmana gelişime pediatriye birsey çıkmıyor laf hiç dinlemiyor diyemem dinliyor istediği zaman güzel duruyor laf dinliyor ne yapacm bilmiyorum seneye 1. Sınıf olacak ve kardeşi olacak bide