Kızımı uzun uğraşlar sonucu kendi kendine uyumaya alıştırdım ama gelgelelim bi kaç gündür dönmeye başladı beşiğe yatırınca anında dönüyo bu sefer ağlamaya başlıyo bugün gündüz nerdeyse hiç uyumadı ve hala ayakta 😖 böyle durumla karşılaşan oldu mu me yaptı çok merak ediyorum ne zaman alışır bu duruma