hunilikurbik Bir süredir var ama hiç geçmiyor, kabuk bağlamış yara gibi ama acımıyor, nasıl geçirebilirim yara gibi duruyor çok rahatsız oluyorum
denizkiziumay Aynisi bende de var iki ayağim da ama sol da daha belirgin ayak ustu nasir diyor herkes ama hiç doktor vs gitmedim