melisakayra 31 haftalık doğdu baştan beri de bebeğimin yaşasa da ölü doğum olur , yaşama şansı yok , popom mosmor artık iğnelerden oturamayacak hale gelmiştim doğru düzgün birşey duymuyordum ilk haftalar düşük olur denildi , sonra erken doğum riski dendi , bir doktor yaşamaz dedi öyle böyle 29 haftaya geldik sancılarım varmış iğne oldum 31 e kadar bekledik sonra plesanta bebekten ayrılıyormuş 10 dakika daha geç kalsaydım sağ çıkartamazdık dedi doktorum Allahtan kanama olur olmaz hemen üstüne elbise geçirip koşmuştuk hastaneye aşağıdan ayrılmaya başlamış doğdu 38 gün küvözde kaldı , prematil kullanıldı anne sütü alıyordu, kilo artışı konusunda 10 grama bile sevineceksiniz kimi zaman kilo düşecek çıkacak mideleri minicik daha , 2 kg geldiğinde solunumu normale döndüğünde de gidip aldık ve şuan kızım 2 yaşında anne demesi varya o günleri unutturuyor. Korkmayın üzülmeyin üzüldükçe stres oluşuyor Buda bebeğe yansıyor. Rabbimin izniyle alacaksınız kucağınıza