Oğlumun bütünnn resimlerinin içinde olduğu hard disk zarar görmüş. Bir firmaya gönderdik hard diski ama kurtarma ihtimalinin zayıf olduğunu söylüyor. Kimi aradıysak da bu işin piri onlardır onlar yapamazsa biz de yapamayız diyorlar. Bir de hard diskin kapağı bi kere açılınca daha da zorlaşıyormuş. Çok çok üzgünüm oğlumun bebekliğine dair hiç resmi kalmadı büyüdüğünde özleyince açar açar bakarım diye her anını her şeyini çekmiştim. Daha önce başına gelen şurası çok iyidir diyen biri var mı? Ömür boyu duacınız olurum …