Bebek234 yumuşatıcı çok zararlı hiç gerek yok boşverin bebişe kullanmayın 🥹 ben duru granül sabun kullanıyorum 13 aylık oğlum doktor granül sabun kullanmamı söylemişti em başında ve ek olarak tekrar bir durulama daha yapmamı .. bu şekilde devam ediyoruz mis gibi de kokuyor çamaşırlar 🥰