Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık abisi hastaydı büyük ihtimal ondan geçti burnu tıkalıydı dün serum fizyolojik ile günde 3 4 defa yıkama yapıyorum bugünde öksürük başladı oksurdugunde kusacak gibi oluyor evde hava makinasida var dediğim gibi burnunuda yıkıyorum sürekli doktora goturmelimiyum bunlar dışında birşey verir mi