Merhaba kızlar bebeğim 9.5 aylık bu aya kadar eşimle dönüşümlü idare ediyorduk bebek bakımını ama bu aydan sonra haftada 2 veya 3 kere yarım gün bakacak birini buldum çalıştığım için.Bugün geldi vakit geçirmek için ben yanındayken oynarken çok iyiydi ama uyurken asla durmadı çok ağladı en son salıncakta uyuyakaldı 😔Uyanınca da sürekli bende durmak istiyor bakıcı elini uzatınca gitmiyor .2 gün daha alışması için gel dedim ama pazartesi işe başlıyorum .Bu konuda tecrübeleriniz neler çok kötü hissettim kendimi 🥹