[silindi] Kızlar bebeğim 13 günlük burnu tıkalı doktor serum fizyolojik vermişti onu kullanıyorum ama hala aynı meme emerkende burnu tıkanık olduğu için içerken tıkanıyor korkuyorum panik oluyorum ne yapmalıyım 😢
[silindi] BENOYLEUYGUNGORDUMM tam yıkama değil aslında sadece bir damla damlatıyorum fizyolojikten o kadar aspiratörle korktuğum için hiç çekmedim
aysebb [silindi] Tabi yoksa boşalmaz. Benim kızımda 10 günlükken hasta olmuştu yatarken serum fizyolojik sıktık yan çevirip burnun iki tarafınada. Sonra kaldırıp ters çevirip sırtına vuruyorsunuz. Ardından çekiyorsunuz. Videolarıda var nette bakabilirsiniz
BENOYLEUYGUNGORDUMM [silindi] yıkamak öyle olmaz ki ama baya enjekte edin sonra sırtına aşağıdan yukarı doğru pıt pıt vurun ve çekin
aysebb pyrzaslnnn47 Wee baby kullanmıştım hala onu kullanıyorum. Serum fizyolojiğide almıştım öyle rastgele yani hepsi aynı zaten onların