Arkadaşlar bu Hero Baby nin gece maması var işte elmalı tahıllı, muzlu pirinçli gibi. Ben bu ikisini de aldım ama bir türlü nedense kullanmak içime sinmedi. İlk kaseye yaptım iki kaşık verip bıraktım sonra biberona yapıp geri döktüm. Kokusundan mıdır nedir bilemedim elim bir türlü vermeye gitmedi. Kullanan var mı memnun mu? Tadına baktım kendim güzel ama bilmiyorum veremedim nedense.