Tuba_44 Okul öncesi öğretmeniyim, dilimden elimden geldiğince anlatayım 🙂 Her öğretmen bir olmuyor maalesef ki bazı öğretmenler detaycı, bazıları da sadece gereken şeyleri paylaşıyor yada anlatıyor. Mesela demişsiniz görümcem in oğlunun öğretmeni var seminere kadar belirtmiş diye öncelikle seminer her öğretmene çıkmadı sizin okul durumunu bilmiyorum tabiki ama, belki sizin ogretmeninize çıkmamıştır. Bizim okulumuzda sadece yapılan etkinliklerin resimleri gönderilir ama bazı öğretmenlerimizin onu da göndermez kendi kuralları vardır çünkü fotoğraf video çekerken geçecek vakti çocuklarımıza ayırmak isterler. Diğer gonderenlerin sizinle yaş grubu aynı mi bilmiyorum her sınıfın düzeni, alışma süreci farklı oluyor belki henüz tam anlamıyla düzen oturmadığı için herhangi bir etkinlik vs. Fotosu da gelmemiş olabilir. Sınıf mevcudunuz kaç kişi bilmiyorum ama bazen istemesek de gözümüzden kaçabiliyor bazı durumlar,oglunuzun sırtına vurulduğunu görmemiş olabilir kuzuma öyle bir durumda mutlaka öğretmenine söylemesi gerektiğini hatirlatin 🙂 Çizgi film konusunu bilmiyorum bizde ders içeriğine uygun animasyonlar izletilir ama çizgi film değil tabiki 🙂