kkbractnts Kızlar bebeğim bir yaş iki aylık kuru öksürük var nasıl geçer yardımcı olursanız sevinirim
sema_devrim kkbractnts lugol iyot alın %2lik sırtına kafes yapın birebir iyi geliyor sabah akşam tekrarlarsanız hemen çözülüyor
kkbractnts Poly-ana dün doktora götürdüm ama doktorda öksürmedı hiç bi şey vermedı doktor bol bol emzır dedı sadece
Poly-ana kkbractnts Evet bol bol emzirin balgamı yumuşasın birde buhar makinanız varsa ki yoksa bence mutlaka çocuklu evde olmalı eczaneden serum fizyolojik alıp buhar verin