Kızlar 2 gün önce mecburi disariya cikmak zorunda kaldim kizim kangurudaydi dolmusa bindik ve adliyede filan dolandik eve geldiğim zaman kizimda halsizlik iştahsızlık ishal ve kuru öksürük başladı ishal rengi Yeşildi heralde usuttu dedim ama şuana kadar gecmedi yarin sabah doktora götürü cem ama aklimda kuşku oluştu acaba salgına mi yakalandik bilgisi olan paylasa bilirmi