momm_
Bu biraz genetik biraz beslenme ile alakalı.
Sağlıklı ve dengeli beslenen bir bebekse boyu için endişe etmeyin genetiktir.
Her şeyi yediriyorum.
Ona özel haftalık menü yapıyorum.
Dengeli beslenmesine dikkat ediyorum. Takviyelerine dikkat ediyorum.
Boş öğün vermiyorum. Hani karnı doysun da ekmekle doysun düşüncesinde değilim.
Tost vs hariç hiç ekmek yedirmiyorum. Çorbasına ekmek doğramak yerine, çorbanın yanına örneğin ıspanaklı makarna yapıyorum.