Hanımlar merhaba, Yeni tadimlara başladık yeni öğreniyoruz herşeyi. Şuan çok yeni farkındayım ancak merak da ediyorum. Yutkunmayi bebisleriniz direk başarmışmıydı yoksa ağızda mi bekletti ilk zamanlar sonra mı yutkundu? Zamanla mı öğreniyor tadıp yutmayı yoksa tadını sevmediginden mi ağzında bekletiyor onu anlamak istiyorum aslında??