defne769_ bakici imlani varsa tabiki bakici.ama bakici da herturlu acidan cocugu zengiblestirebilmeli.yani oyunlar oynatmali,kitap okumali,parka cikarmali, sadece beslemek ve uyutmakla olmaz.oyle ilgili bir bakici bulursaniz bakici ile devam edin.benim buyuk kizim anasinifina kaadr bakici ile ilerledik cok iyiydi bakicimiz ztn cocuk gelisim mezunuydu ve cok severek bakti.ama kucugume bakici bulamadik.2 yas kres basladi..cok hareketli ztn evde durmaktansa kresi uygun gorduk bakici yetemez cunku ona ,istdgmz gibi bakici bulamayinca kres bizim icin en iyi secenek oldu.dedigim gibi bakici tecrubeliyse kapsamliysa bakici,ama bulamazsaniz da kres.cok da guzel alisip severek gider endise etmeyin…cocugun yapisi da disa donuk oyun sever yapidaysa kres daha mantikli.