İyi akşamlar güzel anneeler. Bi kaç aydır bebelac mama 4 numarası heryerde bulamıyorum. Bi çok mağazada ise stoklar bitmiş. Bebelacla ilgili bi sorun mu çıktı acaba. Sürekli ebebekten alıyordum. Ama çok uzun zamandır orada da yok. Şimdide 250 gr 9.90 a satılıyor. Trendyolda ve ebebekte. Araştırıyorum acaba bebelac sıkomtılı bir mama mı diye ama herhangi bişeye de rastlamadım. Aranızda böyle bişey duyan bilen var mı ?