dorukkaam Merhabalar arkadaşlar benim iki yaşına girecek oğlum var ama hala konuşamıyor ne yapacağım bilmiyorum
teachermom07 dorukkaam benim oğlum da iki yaşında cümle kuramıyor Sadece kelime olarak basit şeyler söylüyor ama derdini anlatıyor Dediklerimizi anlıyor çok sosyal Doktor 6 tane anlamlı kelimesi varsa ve sizi anlıyorsa dediklerinizi yapıyorsa sıkıntı yok Şuan dedi
Birannee1 dorukkaam benim oğlum da 2 yaşında hayvan taklitleri bay bay mama bu kadar bizimki de çok az
fbetul4270 dorukkaam ekran izliyorsa onunda etkisi var maâlesef benim kızda 2 yaşında otizm şüphesi için gitmiştik biz doktorumuz ekrani yasakladı 1 ay olacak nerdeyse, kelimeleri baya arttı. Kuzenimde kızını konuşma terapistine götürdü 3 yaşına kadar normal demiş
dorukkaam annesininkurabiyesi altı ay önce bir hafta boyunca anne dedi unuttu şimdi demiyor sadece bebek sesleri çıkarıyor kelime kuramıyor
annesininkurabiyesi teachermom07 kaç kelimesi var benim oğlum 22 aylık baba dede bitti gitti git diyor . Her şeyi anlıyor yapıyor ama konuşmuyor hala
berkinannesi_ teachermom07 saydım da anlamlı olarak varmış biraz olsun içim rahatladı herşeyi anliyor renkleri biliyor cümle olarakta sadece baba gitti diyor anne demiyor 25 aylık
busraalanya dorukkaam o zaman bi doktorla görüşün bence . Araştırmalar yapın dil konuşma öğrenme ile ilgili instagramda bir anne var onun sayfasını atayım size taktikler veriyor bu konuda ben uyguluyorum etkili baya . biraz özel ilgi lazım sanırım etkinliklere götürün kelime öğretmeye ve söylemesine teşfik edin . Konuşmadan anlattığı şeyleri anlamıyorum seni konuş söyle lütfen diyin . Benim oğlum da biraz geç konuştu emzik emerdi doktor emziği bırak ve söylediği saçma şeyleri anlama dedi sen her derdini anlarsan oda konuşmaya ihtiyaç duymaz demişti şimdi 8 yaşında azcık sus oğlum diye yalvarıyorum 😂😂
seheeeeer1 teachermom07 çok konuşmaktan mı geçiyor acaba ben de aşırı konuşuyorum hamileyken bile sık konuşuyordum şimdi 17 aylık 30 u geçkin kelimesi var ve ikili kelimelere geçtik baba gitti gibi
Esleminannsi029222 Kızım 2 yaşına girecek hemen hemen bizim konuştuğumuz kelimeleri söylüyor ikili cümle kuruyor komutları alıyor
teachermom07 berkinannesi_ benim oğlum da anne demiyor Annesi olduğumu bildiği halde Baba dede ve bazı kişilerin direk ismini söylüyor 25 aylık
busraalanya @dorukkaam Birannee1 sayfayı videoları inceleyin konuşma öğretme taktikleri veriyor https://www.instagram.com/emiyomu?igsh=MXM5c2IyNjduazd2aQ==
Kereminannesiii dorukkaam benim kızımda 222 aylık anne,baba,bak,meme(emzik),süt,fu(su) henüz bu kadar kelimesi var. Her şeyi anlıyor kendini hareketleriyle çok rahat anlatıyor ama kelimesi az .
teachermom07 seheeeeer1 her çocuk farklı valla bende çok konuşuyorum kitap okuyorum etkinlik yapıyoruz zaten çok sosyal bi çocuk ama cümle henüz yok
berkinannesi_ teachermom07 erkek çocukları geç konuşur diyolar bilmiyorum ne derece doğru 3 yaşına girmeden belki bir dil terapisine götürebilir ama benim yeğenlerim de geç konuştu ya bilmiyorum kafam karışık