Kizlar 30 ağustosta regl oldum 5 gün normal regl kanaması gibi oldu sonra bitiş lekelenmesi gibi devam etti ama o günden bugüne hala kanamam vardı yerleşme kanamasından şüphelendim test yaptım pozitif çıktı. Hastanede beta verdim 40 çıktı muayene olduğum doktor dış gebelikten şüphelendi daha sonra eğitim araştırmaya gittim onlarda herşey için çok erken olduğunu dış gebelik görmediklerini fakat normal gebelik ,kimyasal gebelik olabilir yada düşük yapıyor olabilirsin dediler beta takibi yaptircam varmı başına gelen adetimle birlikte nerdeyse 17 gündür kanamam var