kızlar yargılamayın ama yanii her gun alkışlamaktan adım şakşakcı oldu yok yani yapmıyor .. kimi bebek 7-8 aylikken baslamis kimisi 11-12 hatta 14 ay bile duydum icimi rahatlatacak yorumlara ihtiyacim var bacılarım sadece bebegimle ilgileniyorum parktayiz surekli hatta parktaki cocuklara cocuklaar hadi alkış diyorum ki belki benden degil onlardan ogrenir 😂 yeterince sosyallestiriyorum kaba motor onde 7 aylikken emekledi tutunup kalkti siraladi ama alkis by by meselesi cok uzuyor beni. babildama var surekli babildiyor mama baba nene meme ham ham falan ama taklit yok 6 aylikken o kadar guzel anlamli gel gel yapiyordu ki onuda birakti . kediye pisi pisi yappti bir kac sefer oda yok.. alkis diyip oynadigimda kollarini yukardan asagi cirpiyor anlamadim alkis mi yapmaya calisiyor ama yok yani hatta artik bana sinir olmaya basladi tahammulu yok gibi alkisa 😅😂😂 doktora 9. ay kontroulunde sordum olabilir 10. aydan sonra bekleriz dedi ve genel degerlendirmede adiyla seslenince bakiyor mu goz temasi vs her sey okeydi zaten