usenmedimyaptimbirvelet Oğlum 1.5 yaşına kadar aralıksız bindiği için kenarları zedelendi ve fazlaca yıkadığım içinde rengi soldu. kılıfını satan yer var mı bildiğiniz
usenmedimyaptimbirvelet Sezgisel yıllar önce 2000e almıştım 🥶 acaba mobilyacılara mı yaptırsam aynı fiyata denk gelir mi acaba
Sezgisel usenmedimyaptimbirvelet Sormanız lazım. Daha ucuzada yapabilirler. Mobilyacıdan ziyade bir terzidende fiyat alabilirsiniz bence. Kılıfın modelini görse, kumaşla dikebilirler diye düşünüyorum.