sevval73 Aynen bizde tam olarak öyleyiz bende korkuyorum süt kesilecek diye gündüzleri uyuyunca başında bekliyorum uyanır uyanmaz emzireyim diye sersemken onuda çok nadir alıyor napcam bilmiyorum bazen diyorum ben nerde hata yaptım doğduğundan beri kısa kısa emiyordu bende doymuyordur diye sagdım hep hazıra alıştı galiba biraz onu yapmasaydım keşke böyle olmazdı diyorum.