serraelmaz Kizlar 1 ayligiz, ve erkek bebesi… sabah 4 de basliyor aglamaya sabahin 9 a kadar agliyor sonra artik sakinliyor, korkuyorum sabah 4 olacak diye🤦🏼♀️ kimler bizim gibi?
destinyisall serraelmaz kolik bebek mi doktora söylediniz mi teşhiş koydular mı. Çook zor 3 aylık olduk gazla hala uğraşıyorum kullanmadığım şey kalmadı kendiliğinden geçmesini bekliyorum. Her dk ıkınıyor benim bebeğimde çok üzücü ve yorucu bir durum
aysebb serraelmaz Benim kızımda öyleydi ama o akşam 7 de başlar 11 de bitirirdi. Akşam olsun istemezdim yani. Şimdi 11 aylık ☺️ 1 aya yakın sürmüştü bizde o durum 2 aylık olana kadar net sürdü yani. O sebepten dolayı hiç doktora götürmemiştim sonra kesildi
destinyisall neslihanada hep gürültülü yapar kakasını mukus görmedim ama şimdiye kadar nasıl birşey ki ? Bu kolik bebek demek mi oluyor?
neslihanada destinyisall canım süt ürünleri tüketiyorsan bırak bi dene rahatlıyormu komple yemeyi kes süt ürününe dair herşeyi rahatlarsa bilki laktoz sindiremiyor demek ben bunu çok geç anladım doktor relektaz verdi süt ürünü yedimde gazı çok oluyordu çünkü 3 kutu relektaz kullandım gazımızı söktü attı relektez damlası şükür sende dediklerimi uygula baktın rahatlıyor relektaz damla alıp başla her emzirme öncesi 2 3 damla vericeksin süt alerjisi değil karıştırma laktoz. Sindiremiyor demek ikisi ayrı şeyler
destinyisall neslihanada canım ben hiç süt ürünü tületmedim gaz olucak diye bak hiç ama etkisi yokmuş. Relaktazda kullandım nafile. Kaö tane gaz damlası probiyotik ama geçmedin🤷♀️🤷♀️
neslihanada destinyisall relektaz öle bigünde fayda etmiyor 1 haftada etkisi belli oluyor canım prbiyptiğindd aynı şekilde öle 1 haftada