kytx Kızlar merhba nasılsınız 🥰 gününüz güzel geçsin inş 19 aylık kızım grip oldu daha snra öksrk balgamlı eslik etti cok huzursuz aşırı dişte var tabi bugn antbtk basldı doktor inş bian çnce toparlanır insann cpcugu hasta olnca ne yapcagnı şaşırıypr
Zzeynepasell kytx Hep söylerim Allahım ben olayım ama o olmasın derdini anlatamaz ve daha zor geçer 🥹 çok geçmiş olsun inşallah hemencecik toparlar ♥️
kytx Zzeynepasell amiin inşş evet bende hep öyle derm gercektn kızım bide 2 hafta küvezde yattı gecen sene havale gecrdi ayrı bi tedrgn oluyorm
Zzeynepasell kytx Benim kızımda sürekli hastalanıyor bağışıklık sistemi zayıf o hastalanınca dünyam duruyor sanki rabbim çocuklarımızı korusun valla inşallah 🤲