Kızlar kızım üşüttü öksürüğü var hırıltısıda var tabi doktorumuz nebülizatör önerdi ama büyük olanlarından alma sesinden çocuk korkabilir dedi küçük elde taşımalı olandan al onlar sessiz çalışıyo dedi kullannanlar varmı hangi markayı kullanıyorsunuz ve memnun musunuz