meleksalpci Merhaba bebeğim kollarında hafif kızarıklık oluştu ve bacağının arkasında var ufak arkadaşım egzama olduğunu söyledi doktora gidicez böyle bir şey yaşayıp geçiren var mı yada neler kullandınız ?
defnemiraybebek meleksalpci doktorun verdiği kortizonlu kremi belli gün sürdüm daha sonda bana özel bir karışım verdi nemlendir bunla diye onu kullandım
denizalismom meleksalpci çok kötü olunca kortizonlu krem kullandım geçti . Şimdi ise bioderma atoderm kullanıyorum günlük olarak
meleksalpci denizalismom cildi hassas olduğu için bende o kremi kullanıyorum bi geçiriyor gibi oluyor tekrar oluşuyor