Bebiş salıncakta uyuyor ama salıncak artık tehlikeli hal almaya başladı .evladım kendini kaydırıyor düşecek diye korkuyorum ve gece de salıncakta uyuyor alınmadık beşik ana kucağı kalmadı bu salıncağı istiyor ama bırakmamız artık şart. Nasıl bıraktırabilirim ayakta sallamaya bile razıyım ama onu asla sevmiyor çığlık çığlığa oluyor onu yapınca