cansget arkadasim oglum 2 yas 3 aylikken tuvalet egitimine basladim. 3 gun icinde cok guzel kavramisti. Ve ne kaka ne cis altina yapmadi gece de dahil . 2 ay feln boyle guzel gideken annemler evime yatili misafir geldi 20 gun feln kaldilar. Bu arada ogluma yogun ilgi gösterdiler sevdiler simarttilar. Resmen cocugun ayarlari degisti ve kakasini soyledi ama cisini altina yapmaya basladi. Dr a götürdüm her sey normal dedi cocugu korkutmayin kizmayin egitime devam edin dedi. 2023 un ekim ayindan bu yana bu durumu asmaya calisiyoruz. Gece tertemiz kalkan cocuk zaman zamn gece yataga yapiyor. Cisi gelince hareketlerinden anliyoruz gitmek istemiyor vc ye. Keyfi gelirse soyluyor. O asamadayiz hala bende sizin gibi kilot yikiyorum her gun 😞.
Öneriler
🍀 cisin varmi diye sormayin zamanini kollayip kendiniz götürün
🍀 küçük gulen yuz yapistirmalari alip her cisten ve kakadan sonra vc ye yapistirma oyunu oynayin ( bizim kapi pimapendi ben ic tarafa yapistirttim) bu oyunla biraz duzeldi her cis yapisinda bir skıtır veriyordum kendisi kapiya yapistiriyordu.
🍀 gece yatarken su icirmeyi kesin
🍀Kaka olayina gelince kakasini wc ye yapinca baybay yapin gülüşün
Belki bunlari biliyorsunuzdur ama yinede yazdim. Bizim cis olayi henüz tam duzelmedi. Oglum 3 yas 3 aylik . Ama o doneme nazaran cok daha iyi durumda