rehomm bizde de dönem dönem aynı şey oluyor. Özellikle 1 yaşından sonra hep boya verdi, 6 ay hiç kilo almadı. Sonra tekrar kiloya gitmeye başladı yedikleri. Şimdi 2 yaş kışlık kıyafet aldım ama daha şimdiden tam oluyorlar. Normalde ilk 2-3 ay hafif salaş, uzun olurdu. Sonra biraz boy atardı o süreçte ve tam otururdu kıyafetleri. Şimdi aldıklarım Boyu 2 cm daha uzasa olmayacaklar muhtemelen çünkü boyu uzun.