gktgemirshn Oğlum 12 ay 16 günlük koltuk kenarlarında yürüyor biryerden tutup kalkıyor elinden tutunca da adım atıyor ama kendi başına tam anlamıyla yürümüyor çok sıkıntı ediyorum ne yapmalıyım
jelibonnnn gktgemirshn Sıkıntı edilecek bir durum yok. Benimde kızım 12 aylık hala yürümüyor. 18. Aya kadar normal karşılanıyor.
kukulim3434 gktgemirshn canım 18 aya kadar zamanı var. Benim ilk çocuk yaşında yürüdü. 2.si 15 aylıkken yürüdü. Yani gelişimde normal bunlar.
clover4 gktgemirshn benim oğlum 16 ay 10 günlükken 7 adım atıyordum tek başına 18 aylıkken düzgün yürümeye başladı
gktgemirshn jelibonnnn aynı gün yada 3 gün önce falan doğan çocuklar hep yürüdü çevrem de daha yürümüyor mu deyip duruyo psikolojimle oynuyorlar resmen
gktgemirshn Papatya-eylul88 doğduğundan belli çok sıkıntı çektik yine bir sorun olacak diye korkuyorum çevremdeki çocuklar da yürüyünce tabi
gktgemirshn Papatya-eylul88 doğduğundan belli çok sıkıntı çektik yine bir sorun olacak diye korkuyorum çevremdeki çocuklar da yürüyünce tabi
jelibonnnn gktgemirshn Her çocuk bir olmaz beni lm ilk kızım bu ayda yürüyordu, bu yürümüyor. Kimseyi kafana takma.
defnemiraybebek gktgemirshn demekki hazır hissetmiyor 13 aylıkken yürüdü yürümeyi öğrendikten sonra emeklemeyi öğrendi yani her çocuğun gelişimi cesareti farklı
sumeyyeasellina gktgemirshn sıkıntı etme canım her bebeğin gelişimleri çok farklı benim oğlumda 18 ayında yürüdü birden okadar çok da emeklemedi babasıda geç yürümüş zamanı vardır bekleyin siz destekleyin
Aryayyyyyyy gktgemirshn koltuk kenarında yürümeye başladıysa yakında kendide yürücektir kızım yaşından 1 ay sonra yürüdü yaşındada böyle koltuk kenarından destekli yürüyordu çok normal yani
littlebabygirl gktgemirshn kızım 13 aylık duvarlara tutunup evi turluyo ama yürümüyo daha tam dengesini kuramiyo tek elle yürütmeye çalışıyorum guvenemiyo oturuyo duscek diye bence daha zamanı var
Poly-ana gktgemirshn Bebeği 17-18 aylık yürüyen anneler var canım burda sağlık sorunu olmadığı taktirde elbet bir gün yürüyecek takma kafana
Novamom_ gktgemirshn sıkıntı etme 16 aylık iken başladı benimki elden tutmayla yürümeye bile şimdi 18 aylık olacak anca desteksiz yürüyor
Kuzuannesi_ gktgemirshn bizimki de 13 ay 1 haftalikti yürüdü. Hiç beklemiyordum cesareti yoktu ellerini bırakınca oturuyordu , bı gün bı iki adım attı baktı bişey olmuyo bı kaç adım daha sonrası geldi şükür
Deletedmom_117 gktgemirshn Normal Yakındır yürümesi oğlum 13 buçuk aylıkken yürüdü az az adımla basladi sonra yürüdü şimdi oturmak ne bilmiyor 😂
Pikapikapikacuuu gktgemirshn Kızım ne emekledi ne de koltuk kenarından tutup yürüdü.15 aylıkken birden kendi kalktı yürüdü.Hiç acele etmeyin.