Bebeğime reflü teşhisi koyuldu ve doktorumuz Aptamil AR mama ve Maflor verdi bu ikisini kullandıktan sonra bebeğime aniden gaz sancısı giriyor ve çok ağlıyor kakasıda yoğun kıvamda ve bazen yapamıyor bile başına gelen varmı? Mamadanmı oluyor yoksa Maflordan mı bilemedim 25 inde kontrolümüz var dün eşim doktorla görüştü anlattı ama doktor kaka için normal demiş gaz sancısını sormayı unutmuş