10 gün oldu keseli 2 yaş doğum gününün ertesi gün kestim zaten azaltmaya çalışıyordum ama ben azalttıkça o daha çok istemeye başladı o sabah karar verdim gece ve gündüzü aynı anda kestim yanıma meme için geldiğinde Ege süt içmiş süt bitmiş gibi bi şarkı uydurup dikkatini dağıttım o kolay alıştı ama ben çok zorlandım psikolojik olarak 🥹😆