Nil595959 Kızlar 1 yaş aşısı olduk bugün. 2.3 gün içinde ateş yapabilir dediler koltuk altından ölçtüm şuan 37.3 ateşi kaç oldugunda vermeliyim şurup?
Pamukprensess Nil595959 hemen şurup vermeyin ateşi yükselirse üzerini inceltin sonra baktınız düşmüyor ondan sonra verin
Fatmaasel Nil595959 38 dereceye kadar normal diyolar 1 yaş aşısı oburlerinden biraz agirmis ateş olması normaldir bizde de olmuştu iki gün ateş üstünü ince tutun sürekli ölçün