EliS_ Evet oldu olalı gece bi iki uyanan kızım sürekli ağlayarak kalkmaya başladı. 1 yaş şeysimiii bu. Yaşayan varmı ? Ne zaman geçiyo. Tecrübe eden?
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU EliS_ 1 yaş olayı sanırım bizimde öyle, uykuya direnme, sürekli uyanma, istediği olmayınca çığlık kıyamet ağlama
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU EliS_ inanın bilmiyorum 😅 benim bebiş de 1 yaş 4 günlük daha günlerimiz böyle geçiyor ha birde paçamı hiç bırakmıyor🫠