Belki ağladığında stres yaptığınız için onu neyin rahatsız ettiğini göremiyor olabilirsiniz genelde bebeklerin aşırı huysuzlanmasının bir sebebi vardır sebep ortadan kalkınca rahatlar bende sizin gibi bazen bebeğim ağladığında stres yapıp göremiyorum sebebi sonra eşime veriyorum ve onda duruyor benim stresimin enerjisi de onu mutsuz ediyor ağladığında varsa şansınız mekan değiştirin yada sakin olan birinin kucağına verin sizde bir elinizi yüzünüzü yıkayub size iyi gelecek bir şey yapın 10 dk sonra gelin bebeğinizi yüzüne gülerek alın çoğu zaman biz böyle çözdük umarım faydası olur
Not: siz iyi bir annesiniz ama her iyi anne de olduğu gibi biz bebekçe bilmiyoruz onlarda henüz bizim dilimizi bilmiyor🙃