eylemm09 Kızlar konak oluşmaya başladı bebeğimin kafasında bebeğim 1 aylık sadece önlerde var bide sanki kaşlarının baş kısımlarında da var gibi nasıl geçer
uykusuzluklarinanasi eylemm09 hakiki zeytinyağını banyodan yarım saat önce sürün hafif masaj yapın kaşlarına bi yumuşak bez yardımıyla. kafasınıda tarağıyla tarayın sonra duş aldırın böyle böyle geçecektir kısa sürede biz bu şekilde geçirdik
diloslarrr eylemm09 canım öncelikle bebeğini yıkarken iyi duruladığına emin ol kaşlardaki konak genelde şampuan kalıntısından tetikleniyor. Makyaj pamuğuna saf zeytinyağı damlatıp konak olan yerlere sür yarım saat kadar beklet. İnce uçlu ahşap taraklar var ben onlarla tarayıp sonrasında yıkıyordum. Bu şekilde yapabilirsin ama geçmez ya da artarsa doktoruna danış konağa özel ürünler var önerebilir belki
jelibonnnn eylemm09 Konak şampuanları var canım. Ya da zeytinyağ ve karbonati karıştır pamukla sür konaklara biraz beklesin , ardından tara ve yıka. Bu fikir beni hep korkutmustu ama hemsiremiz söyledi, şampuan ile geçmiyordu çünkü.
smy17 eylemm09 banyodan bi yarım saat önce zeytinyağı sürüp bekletiyordum ben sonra da konak tarağı ile güzelce tarıyordum kaşını da saçını kaşında hemen sonuç almıştık ama saçı için birkaç kez tekrarladık ama geçti sonra bir daha olmadı.
Happybaby06 eylemm09 aynısını yaşadım banyodan önce zeytinyag surup bekletip sonra tariyordum ise yaramadı doktora sordum sebamed bebek şampuanı kullan dedi ph degeri iyi onun dedi ve 2 haftada geçti