KemanistSalyangoz anneyimannea pankeki dondurucu için kaldırmak uygun olur mu bilmiyorum ama deniyecegim :)
KemanistSalyangoz BEYZANUR2020 içine koyuyoruz, hepsinini karıştırıp rulo şekline koyduktan sonra bıçakla kesiyoruz , ben öyle yapıyorum hem gorsel olarakta çok guzel oluyor :) yaparsanız geri dönüş yapın😄
BEYZANUR2020 KemanistSalyangoz dönerim inşallah belki yuvarlak ta yapıp ustunede koyabilirim o görselde hep görüp istiyorlardı
Noname21 KemanistSalyangoz evet kakolu atarım ben üç beş dilim bölüyorum ayrı ayrı koyuyorum akşamdan yada sabahtan çıkarıyorum taze kalıyor