ayazaras34 evet öyle de olmuş olabilir yada abisini gördü köpeğe zarar verirken bağırıp çağırınca abisi oracıkta boğdu kızı, sonra da amcasını arayıp yardım istediler.Abisinde de var bir iş, kolunu ısırdığı gün 3 kez duş almış, savcılıkta da kelepçeyi çıkarınca direk kolunu ısırıyor yine, aynı yerden 🙁 annesi de o gün evin önünü yıkamış.Sanki temizlik yapılmış bayağı