bsrhsnc doyup doymadigini kilosundan anlayabilirsiniz. İlk doğum kilosuyla hastaneden cikistaki kilosunda azalma olması çok normal fakat sonrasında kilo alımı devam etmeli. Kilo alımı normal mi ? Sağlık ocağında soyluyolar genelde daha sık kontrolü olduğu için. Kilosu iyiyse sadece emzirin fakat düşükse mutlaka mama vermeyi ihmal etmeyin. Uzayan sarılık olarak geciyor. Genellikle çoğu bebekte oluyor hiç korkmayın. O lohusa kafasıyla insan çok farklı şeyler düşünüyor çok iyi biliyorum ilk kızımdan. Ama sabırlı olun, kendinizi üzmeyin. Stres yapmak sütünüzüde etkiler cünku. Siz ne kadar rahat davranırsanız o kadar güzel olur her şey 🤗 kilo alımı iyiyse, cisli bez sayınız iyiyse hiç korkmayın. Pik noktasi var. Belirli süre devam ediyor sonra yavaş yavas düşmeye başlıyor zaten 🤗