rabis004 canım benim silik çizgi böyle olmaz. Bu sanki sonradan üzerine birşey damlamış gibi olmuş. Çünkü ilk testi yaptığımızda bütün o kısım pembeleşir ve sonra beyazlar. Sadece çizgiler kalır. Bu da sanırım beklediği ve üzerine şu vs. Birşey sıçradığı için böyle olmuş. Nerden biliyorsun diye, sormayın. İki gebeliğin de de 4′er tane test yapmış insanım. Biraz garanticiyimdir. Silik çizgi olsa aynı diğerinin hizasında olur.