Günaydın güzel anneler, benim bebişim eliyle bir şey tutmaya başladığı günden beri şu an 10 aylık oldu her şeyi, her gördüğünü, dokunduğunu direk ağzına götürüyor. Birlikte oyun oynayalım istiyorum fakat hala alıp ağzına sokup yere bırakıyor her şeyi. Bebişi böyle olan var mı? Varsa ne zaman son buluyor bu davranış? Kim görse bizim çocuk yapmazdı böyle diyince insan ister istemez düşünüyor.