asafffh ben 2023 Aralık ayında devlet hastanesinde doğum yaptım, ve evet anormal bir durum olmadıkça, kişinin özel isteği üzerine sezeryanla doğum yapmıyorlar. 6cm açıklığım vardı ama kızım kanalda sıkıştığı için apar topar sezeryana öyle aldılar beni. Onun dışında bekletiyorlar.