beyzzsenturkk_ mihriban65 kullanıyorum ama beğenmiyorum buzdolabı da aynı sekilde ne kadar yıkarsam yıkayayım ne doğru düzgün sıkıyor ne temizliyor annemde samsung var valla imkanım olsa su an aynııssını alırım öyle sağlam ya
Birerkekannesi_ mihriban65 benim makinem de Altus ve 4 yıldır kullanıyorum tertemiz çıkarıyor hiçbir sorun yaşamadım.
mihriban65 sumeyyesummer benim öbür makinam leke dahi bırakmıyordu bu da temiz yikamiyir acaba benmi daha iyi bilmiyorum bunun yöntemini
sumeyyesummer mihriban65 bu hayatımda kullandığım ilk makine bu yüzden belki ben anlayamıyorum iyi yıkayıp yıkayamadığını. Eğer iyi yıkanmazsı deterjanı ilgili sanıyorum .
mihriban65 Birerkekannesi_ nasıl desem mesale tişört koltuk altı olsun normal bir leke dahi olsa temiz olmuyor