zumrasell Merhaba 37 gün önce normal doğum yaptım ama 1 haftadır vajınadan gelen hoş olmayan koku hissedıyorum🫡 Normal mi degıl mi geçer mı bilmiyorum ama gerçekten çok rahatsız edıcı bir durum
melisaras_35 zumrasell sezaryenle dogum yaptım 2 ay önce vajinada hala koku var cok rahatsız edici evet bende doktoruma gideceğim
zumrasell melisaras_35 temizliğine de çok dıkkat etmeme rağmen bu şekilde 🙄 demek ki sorun temiz kalmasında degıl
melisaras_35 zumrasell bende temizliğime cok dikkat ediyorum ama kokuyor malesef uzun süre kalıcak gibi