Cumartesi günü bebeğim grip oldu hemen acile götürdüm giderken ateşi 37.9 felan oldu hastanede 38.5 felan neyse soğuk uygulama yaptılar ilaç verdiler derken 1 saat sonra düşmeye başladı ta ki düne kadar dün gece 37.6 felan oldu koltuk altı ölçümünde ateş çıkmıyor ancak kafa ölçümünde çıkıyor (ateş ölçer bozuk değil bu arada bir kaç tane kullanıyorum) hala daha burnu felan akıyor tıkanıyor 3 kere doktora götürdüm bugünde götürmeyi düşünüyorum böyle bir şey yaşayan ve bu kadar uzun süren var mı nelere yaptınız ?