Gizem111 Kızlar oğlum 1 aylık hipp kullanıyoduk ama gaz problemi çoğaldı golden goat araştırdım kullanan var mı
Alyalina3 Gizem111 ben doğduğu günden beri kulanıyorum bebeğim 3 ay hem emdi hem mama içti golden goat hiç gaz problemi yaşatmadı bize şuan 8 aylık halla devam ediyoruz ama büraz fazla kilo alımı yapıyor gereksiz şişiriyor bebişi
etl Gizem111 ben kullanıyorum. Ne kusma ne gaz hiç bir şey yapmadı kilosu ortalama şişirmedi bebeğimi palm ve kolza gibi yağlar olmadığı için bu mamayı seçtim. İçeriği temiz güvenilir .
bebek14 Gizem111 bende 10 gündür golden goat kullaniyorum 2 günde 1 kaka yapiyodu bugün yapmadı bakalım bekliyorum.
tadusea Biz 3 ay hipp kullandık sonra kusmadan dolayı golden goata geçtik ama iyice arttı kusmaları ve geri hippe geçtik şuan daha iyi bize ağır geldi gokden goat