Bebeklerin bağırsakları doğumlarından 2 hafta sonra kıvrılmaya başlıyor bebek büyüdükçe yer değiştiyor yani bağırsak olgunlaşıyor diyebiliriz genelde gaz sancıları da 2. Haftadan sonra başlıyor muhtemelen kaka yapamamasının sebebi gaz da dolayı olabilir gaz masajı yapabilir bir gaz damlası edine bilirsiniz ben ilk zamanlar ne alacağımı bilemediğimden bebeğin popo deliğine zeytinyağı sürerek uyarıyordum